Почетна НОВОСТИ Продажбата за денот на сите кои се сингл достигна 23 билиони долари...

Продажбата за денот на сите кои се сингл достигна 23 билиони долари во првите 9 часа

163
0

Кинескиот гигант за е-трговија Алибаба во понеделникот соопшти дека продажбата на годишниот шопинг за денот на сите кои се “сингл” достигна 158,31 милијарди јуани (22,63 милијарди американски долари) во првите девет часа, што е за 25% повеќе од 126,72 милијарди јуани во истиот момент минатата година.

Слично на Црн петок и Сајбер понеделник во Соединетите држави, Денот на сите кои се “сингл” беше промовиран како шопинг-фестивал од страна на претседателот на Алибаба и главен извршен директор Даниел Жанг од 2009 година, настанон полека станува најголем светски настан за продажба во светот.

Исто така познат како „Двојна единаесетка“, името на фестивалот потекнува од датумот 11 ноември, 11/11 кои означуваат сингл.Алибаба оствари продажба во вредност од 30 милијарди долари на своите платформи на сите кои се “сингл” минатата година, 7-милијарди американски долари помалку од продажба на САД за Сајбер понеделник.

 

ОСТАВИ ОДГОВОР

Ве молиме, внесете го вашиот коментар!
Ве молиме внесете го вашето име овде